27 Nisan 2015 Pazartesi

Burberry Beauty Mono Eye Shadow Pale Barley

Merhaba,

Bugün sizlere, Burberry tekli farlardan Pale Barley den bahsedeceğim.

Farlarla bu kadar mesafeliyken, far uygulamalarına 'en iyisi' ile başlamak, denemeler yapmak, benim için far kalitesi çıtasını o kadar yükseltti ki, bu saatten sonra başka bir far beğenebilir miyim bilmiyorum. Dikkat dikkat, bu yazı oldukça yoğun övgü içerir!


Yaklaşık 1 ay önce far paletlerimi elden çıkarıp tekli farlarla yola devam etme kararı aldım. Deneye yanıla anladım ki,far paletleri bana göre değil. Çünkü hep paletlerimin içindeki belirli renkleri kullanıyorum, bu durum bir anlamda israf, bir anlamda ürün fazlalığı. Tazelemek istediğinizde yanınızda taşımanız mümkün değil, seyahatlerde yer kapladığı gerekçesiyle vazgeçtiğim ilk ürün grubu bu paletler.(Sadece tek bir far paleti almayı planlıyorum :) Naked 3 )

Paletlerden vazgeçmemin en önemli sebebi Burberry Beauty tekli farlarla tanışmış olmam.



Burberry Beauty ile tanışmam oldukça geç oldu. Fiyatlandırmalarının çok uçuk olabileceğini düşünerek standına pek yaklaşmamıştım. Tekli farların metal, gümüşi oldukça şık, kaliteli bir ambalajı var. Ayrıca çizilmelere karşı bir kadife keseyle satışa sunulmuş olan farın, mıknatısla açılıp kapanan bir mekanizması var.


Pale Barley Burberry den seçtiğim ilk tekli far. Çünkü rengine vu rul dum ! Bence tekli farlar arasında en farklı, en özel renk. Ben genelde göz kapağımın tamamına hiç bir gölgelendirme yapmadan,sadece siyah göz kalemi ve maskara ile kullanıyorum. Işıltısı o kadar yerinde ki günlük kullanımda asla sırıtmıyor. Gölgelendirme yapmak istediğimde tatlı bir kahve farla karıştırıp, koyu kahve bir göz kalemi ve maskara ile göz makyajımı tamamlıyorum. Nasıl uygularsam uygulayayım, benim minicik göz kapaklarımda bile varlığını, kalitesini belli etmeyi başarıyor.


Farın yapısı oldukca yumuşak, parmağımı ya da fırçamı sürdüğüm anda farı alabiliyor, aynı yoğunluğu göz kapağımda sağlayabiliyorum. Yumuşaklığı, kremsi bir yumuşaklık olduğundan kesinlikle dökülme yapmıyor. Farın yapısı ne kadar harikaysa, içinden çıkan aplikatör de bir o kadar dandik. Açıkçası Burberry den daha kaliteli bir aplikatör-fırça beklerdim.
Pale Barley swatchta gördüğünüz gibi altın-bej, ince ışıltılar barındıran bir renk. Elimdeki swatchın tek kat olduğunu söylesem, ne dersiniz? Pigmentasyonu standartlar üstü bir performans gösteriyor. Bozulma, dökülme, topaklanma yapmaması, kolayca dağılması da cabası. Her yönden değerlendirdim kendimce, ama hiç bir olumsuz yönünü bulamadım. 67 TL lik fiyatı da buna dahil. Elbette bir tekli fardan bahsediyoruz, rakam fazla ama, klasik bir tabirimiz vardır ya, ''verilen her kuruşa değer''.

Burberry Beauty ürünlerini İstinyepark Boyner Burberry standlarında ya da Nişantaşı Burberry mağazasından edinebilirsiniz.

Burberry Pale Barley benim son zamanlardaki en büyük keşfim, en sevdiği farım :)
Sizlerin son zamanlardaki keşifleri neler, favori farınız hangisi, merak ediyorun :)

Ayrıca siz Pale Barley hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yorumlarınızı beklerim.
Görüşmek üzere.

Yağmur




2 yorum:

  1. merhaba,
    bende de bunun midnight brown rengi var.O nasıl bir yumuşaklıktır :)Çok memnunum .Bloğun çok güzel olmuş bize de bekleriz:)

    YanıtlaSil
  2. merhaba,
    bende de bunun midnight brown rengi var.O nasıl bir yumuşaklıktır :)Çok memnunum .Bloğun çok güzel olmuş bize de bekleriz:)

    YanıtlaSil